2012-06-11

Csirkecombok olívabogyóval és koktél paradicsommal

Ez pedig a második beígért recept amit elvileg nyuszi húsból kellett volna készíteni , de mivel a könyv azt írta lehet csirkecombból is ezért most azt használtam.
A recept a Dr Oetker Die besten Landfrauen Rezepte von A-Z című könyvből származik
Csirkecomb olívabogyóval és koktélparadicsommal

Hozzávalók:

4 csirkecomb
Olíva olaj
4 - 5 cikk fokhagyma
rozmaring
500 g koktélparadicsom
olívabogyó ( magnélküli)
gyöngyhagyma
350 ml száraz fehérbor
só, bors, és szárított metélöhagyma szár ( a fűszereknél árulják nálunk )


Elkészítés:
Egy tepsibe ( aminek van teteje ) olíva olajat öntöttem. Beleraktam a csirkecombokat , sóztam ,borsoztam. Megszórtam rozmaringgal , és a metélöhagyma szárral.
Ráöntöttem a bort , tetö rá és be a 200 fokra elömelegített sütöbe.
45 perc múlva hozzáadtam a koktélparadicsomot, olíva bogyót, gyöngyhagymát és mostmár fedö nélkül raktam vissza és készre  ,,sütöttem".

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Sajnos én vagyok az egyetlen, aki megeszi az olívát a családban, de nekem nagyon tetszik, ilyet még nem ettem:)

süthetek-fözhetek írta...

Kedves Trollanyu!
Nálunk csak a barátom esszi.A mi tányérunkról igy minden az ö tányérjára kerül :-)