2011-06-21

Sziasztok! Megérkeztem!

Sziasztok!
Bár még nem rendszeresen,de most már többször jövök.Végre átköltöztünk és van telefonunk és internetünk.
A konyhácskám is elkészült,bár nem fért be minden,de a fontos dolgok igen!Hoztam pár képet róla.

 Ez a fűszeres polcom
 Ezek a függő szekrények amik helyet adnak a tányérjaimnak és a fűszereknek.A tetejükön pedig jól tárolható a nagy fazekam,konyhaigépem,és a kacsasütö tepsim
A mosógépnek is a konyhában kell helyet foglalnia,mert a fürdőszobában nem fér el és nincsennek csövek  neki.


 Ez a csap rögtön megtetszett amikor megláttam a szép hosszú nyaka miatt,és H. be is szerezte nekem :-)
 Ez a másik oldala a konyhának egy polc amin mindenféle dolog foglal helyet.
 Ez a polc alatt lévő szekrénykék
És ez pedig a nagy magas szekrény amiben mindenfélét tárolok a főzéshez,mellette pedig a hütö.

Főzni általában csak valami gyorsat és szokásosat főztem,egy - két dolog kivételével amit hamarosan bemutatok.:-)

Nincsenek megjegyzések: