2011-02-03

Ebéd = Hähnchenragout mit Basmatireis



Már nem akartam szakácskönyvet venni,hisz már 170 db van( most már 172 db ) (vegyesen magyar és német ),de aztán amikor ezt a két könyvet megláttam nem tudtam ellen állni.Az áruk is jó volt 1db = 1,99 euro
És hát grill receptes könyvem meg nincs,a másik meg egy diétás könyv :-))))
Nem is bántam meg,mert nagyon jók.Ez a recept a Kuchen diät cimü könyvből származik! A kinézete nem olyan szép,de az íze nyert.



Hähnchenragout mit Basmatireis ( 2 személyre )

Rizs:
160 ml víz
1 lapos tk só
80 Basmati rizs

Ragu:
200 g csirkemell
300 g brokkoli
1 hagyma
1 tk olaj
1/2 tk citromlé
6 ek forró víz
25 g tejföl
1 tk currypor

Először is megfőztem a rizsát.
Ezután jött a ragu: A csirke mellet kis kockára vágtam,és a felforrósított olajban megpirítottam sóztam,borsoztam. Ezután hozzáadtam a rózsáira szedett brokkolit és a felkockázott hagymát.Kicsit össze pirítottam, majd hozzáadtam a vizet és citromlét, 5 percig fedő alatt pároltam.Hozzákevertem a tejfölt,majd a curry port és utána fűszereztem.
A főtt rizsával tálaltam





Nincsenek megjegyzések: