2011-02-04

Vacsora = Marinierte Hamburger

Recept a Dr Oetker Grill Rezepte című könyvben! Először úgy terveztük,hogy kint grillezünk,de aztán közbejött valami és ezért bent a sütőben grilleztem.Még jó , hogy a sütöm rendelkezik grill programmal. Marinierte Hamburger ( 8 db )
Fasirt: 1 zsömle 750 g darált marhahús 1 tojás só,bors Marinade: 4 ek Sojasauce 3 ek víz 2 ek barnacukor 1 tk Worcestersauce 1/4 tk őrölt gyömbérpor Díszítés: Kecsap, Paradicsom , Uborka ,vagy Paprika

Ezenkívül: hamburger zsömle Először összekevertem a fasírtnak valót,csináltam belőle 8 lapos fasírtot.

Ezután összekevertem a Marinadénak valót és ráöntöttem a fasírtokra.

1 órát hagytam állni ( néha megforgattam )

Ezután meggrilleztem a fasírtot ( ha kint csináljuk kenegetni kell a Marinadéval, én csak sütőbe rakás előtt és fordításnál tudtam csak )

Meggrilleztem a hamburger zsömléket , raktam rá uborkát, fasírtot , paradicsomot , kecsapot.

Persze mindenki ,, díszítheti " ízlés szerint!

Nincsenek megjegyzések: