2010-06-04

Fagyi szezon

Tegnap a városban nézelődve bementem a KIKK -be,ott láttam jégkrém készitö formákat.Először nem akartam megvenni,így átmentem a könyves boltba,ahol találtam két érdekes könyvet amiből az egyiket meg is vettem.Tehát vissza mentem a KIKK -be és elhoztam a jégkrém formákat. 1 euróba került 8 darab és rá van írva forintban: 350 ft. (kettőt vettem )


Mint feljebb említettem jártam a könyvesboltban ahol 2 fajta fagyis könyv volt.Gondolkoztam ,melyiket hozzam el? Ez győzött! A másikban is voltak érdekességek , egy receptetböl a hozzávalókat megjegyeztem,majd amikor kijöttem fel is írtam.Csak sajnos a nevét nem jegyeztem meg.De már a hozzávalók a gépben vannak!!! Recepttel és képpel jövök.ebből a könyvből is sorba kivannak nézve a dolgok. :-)))


itt bele nézhettek!

Nincsenek megjegyzések: