2009-08-31

Dijjat kaptam! Limonádé dijat!

Először is nagyon szépen köszönöm ezt a díjat.Belly-nek akitől ez már a második díj.
Jelenleg nagyon jól esett,mert elmondhatom egy részt nagyon sok citromot kaptam az élettől ebben a hónapban.De attól függetlenül ahogy Belly írja:csinálj belőle limonádét én is azt teszem és élvezem gyerkőceimmel a napokat.
Szét is kell osztani a díjat 10 embernek,hát lássuk.
Az első az mindenképp Belly aki gondolt rám!
Aztán lássuk a többieket: Zsuzsa akinek nagyon szeretem nézegetni az oldalát
Aliznak Aki nem tudom,hogy tényleg Aliz,de az ö gasztro oldala volt az első amit meg ismertem.
Andinak és snöcynek akiket a nlc café sütik képpel fórumán láttam először
Gyöngyinek akinek ugyancsak szívesen látogatom a blogját.
sütis néninek és szamócának akik egyaránt gyönyörű édességeket készítenek.
És most szeretnék elnézést kérni de az utolsó kettőt nem a gasztro blogok közt osztanám ki hanem egyet ajándékoznék Anyósomnak aki rossz napjaimban tartja bennem a lelket és Gyerkőceimnek akik önzetlenül szeretnek bármi is történik.

5 megjegyzés:

Belly írta...

Köszönöm a visszapasszt:-))))))

Snöcy írta...

De kedves vagy, köszönöm szépen!!!

Névtelen írta...

Kedves Bea! Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál, mikor a díj tovább adásán gondolkodtál.
Üdvözöllek: Receptvilág / Zsuzsa

Andi konyhája írta...

Kedves Bea! Én is köszönöm a díjat!!!

süthetek - fözhetek írta...

Kedves Mindannyian!Szívesen és örülök,hogy örömet szereztem nektek!Bea