2009-08-18

Jelentkezés

Tudom kicsit nagyon elhanyagolom az oldalam,de még mindig eléggé fáradékony vagyok ami valószínű a hirtelen nagy fogyásomnak (-8 kg az utolsó három hét alatt) tudható be.Bár mindig érdekes ha otthon vagyok sesz perc alatt lefogyok még ha eszek is rendesen,itt meg akárhogy diétázok nem megy :-))Na meg nálunk már elkezdődött a tanítás így a gyerekek és a pakolással megy el az idő.Főzni csak a szokásos gyors kaják vannak soron,sütni meg még nem volt kedvem.Szeretném felrakni a képeimet a finom halászléről amit az apukám direkt nekem csinált,vagy a tejfölös gombás (szegfű gombából ami nálunk nem található) nokedliről.Elárulom a szülinapomon amit otthon megtudtunk tartani az öcsém egy finom tortával lepett meg ami nem is igazi torta volt hanem egy joghurtos valami tészta nélkül gyümölcsökkel.Kértem a receptet,de végül elmaradt.Aztán a férjem nagymamája csinált egy jó kis finomságot zsemléből almából,fahéjjal a recept meg van de a fényképező gépemen.
Volt dinnye is minden mennyiségben,bár azt én nem igazán ettem inkább a szilvát.Csak az a baj,hogy a szöllö még nem volt jó.Mára ennyi.

Nincsenek megjegyzések: