2009-08-23

Ma végre rászántam magam és sütöttem!

Mióta itthon vagyok még nem csináltam sütit.Mivel tojásom nem volt ezért esett erre a sütire a választásom ami originálja itt található! Igaz ott kifli készült belőle,de aki olvas tudja én hadi lábon állok a kifli és perec formálással.





Mandulás-vaníliás kifli helyett lekváros golyók

25 dkg liszt
20 dkg vaj
10 dkg porcukor
10 dkg őrölt mandula
3 cs vaníliás cukor a hempergetéshez

A vajat a cukorral kikevertem, majd hozzáadtam a darált mandulát.
A lisztet apránként hozzáadtam és kézzel alaposan átgyúrtam, hogy egynemű legyen.
Diónyi golyókat formáltam belőle
A golyókat nagy lapos sütő papírral bélelt tepsire raktam, olyan távol egymástól, hogy legyen hely ha laposodna.
Az ujjammal lyukat csináltam bele és a lyukakba szilva lekvárt tettem.
Előmelegített, 150 fokos sütőbe tesszük őket, és kb. 15-20 percig, lég keverésen sütjük. Sütés után még melegen vaníliás cukorral szórtam őket

Nincsenek megjegyzések: