2015-06-25

Bea krumplifőzeléke :-)

Krumplifőzelék
 Krumplifőzelék sült virslivel
Hozzávalók most mennyiség nélkül:
- új burgonya tisztítva , felezve
- fűszerek
- tejföl
- liszt
- bacon szalonna kockák
- virsli karikázva





sült virslivel


Ahogy készítettem:
Először is a bacon kockákat egy kis vajon szép pirosra
pirítottam.
Ekkor hozzá adtam egész köménymagot , újra pirítottam egy kicsit.
Frissen őrölt bors , és a krumpli hozzá , további pirit
Ekkor fel öntöttem annyi vízzel ami körülbelül 1 ujjnyira ellepte , tettem bele egy kis aprított petrezselymet , és kaprot.
Szépen lassan főztem amíg a burgonya meg nem pirult , ezután a tejfölös - liszt keverékkel behabartam.
Amíg újra forrt addig adtam még egy kis friss petrezselymet és kaprot hozzá.
Ha kell még utána lehet ízesíteni , sóval , borssal.

A virsli karikákat egy kis fokhagymás zsíron lepirítottam és
a főzelékkel együtt tálaltam.

 



Nincsenek megjegyzések: