2013-08-20

Virslis pulykatokány

Sziasztok!

Ma leírnám a megígért receptet.
A recept a Príma Konyha 2013.augusztusi számában van. Ez az egyik újság amit beszereztem amíg otthon voltunk. Ezenkívül még egy Erdélyi Konyhát amihez hozzá fűzném nagyon tetszik,ha tehetném megvenném minden hónapban !
Elég a beszédből most jön a recept,bár szerintem nektek gyakorlott gasztroblogosoknak  ez nem ismeretlen.
 
Virslis pulykatokány
 
10 dkg füstölt szalonnát felkockáztam,majd egy kis olaj hozzá adásával addig sütöttem amíg az összes zsírja ki nem sült.
Ekkor kiszedtem a szalonna kockákat,és a vissza maradt zsiradékba bele raktam 1 fej kockázott hagymát és üvegesre pirítottam.
Ekkor hozzáadtam 60 dkg felcsíkozott pulykamellet és fehéredésig sütöttem.
3 gerezd zúzott fokhagymával ízesítettem, sóztam,borsoztam és beleszórtam 1 mokkás kanál örölt kakukkfüvet.
Felöntöttem 1 dl fehérborral,és 1 dl vízzel, lefedve kislángon fedöalatt puhára pároltam. ( ha el föné a levét mielőtt puha kevés vízzel pótolni )
Amikor puha a hús , zsírjára sütni,megszórni 1 kiskanál lisztel,bele rakni 1 kis kanál paradicsompürét.
Elkeverni és még hozzá önteni 1 dl vizet és 1 dl fehérbort.
Majd belerakni 3 felkarikázott virslit és össze forralni.

Nincsenek megjegyzések: