2013-08-18

Sziasztok!

Sziasztok!
Megvolt a Magyarországi látogatásunk. Nagyon jó Volt csak épp túl rövid :-( Nem igazán jutottunk el sehová,csak a családot látogattuk végig.
Bár a gyerekek főleg nagyobbik lányom a legszívesebben otthon maradt volna olyan jól érezte magát az unoka testvére társaságában.

Pár kép ami indulás előtt közben és után készült.
Ez indulás előtt készült: paradicsomos bab kirántott csirke májjal. Ez nekem készült,mert már említettem rajtam kívül senki nem szereti,de azért nem akarok lemondani róla.

Ez indulás előtt készült : bakonyi betyárgomóc - szamóca blogjáról

Ez indulás előtt készült: Lecsó tofúval ,mert kíváncsiak voltunk,hogy ízlik a tofú.

Ez indulás előtt készült: Spenótos spagetti tofúval. H.-nak ízlett a Tofu,nekem nem igazán jött be.


Most először elnézést kérek a vegetáriánusoktól! Ezt a malackát vágtuk le. Hoztunk is belőle ami belefért 2 nagy dobozba (fagyasztós) ,plusz még négy kakas láb,szárnya,nyaka,combja és belsősége ( ez nekem) Mert mi szeretjük a húst,kivéve Stephan ö még mindig nem lelkesedik érte túlzottan.

Ezt a gyönyörű túrótortát Bianca kapta

13.-ik születésnapjára anyukáméktól.Nagyon finom Volt!

Ez már nyaralás után készült ebédre egy kis hazai :-)

Ebből a karika paprikából rögtön felszerelkeztünk 5 üveggel :-)

Ez a nokedli az otthoni szerzeményem,mert nekem nem Volt ilyenem,pedig mi is szeretjük ám a  nokedlit

Ès még az ára is nagyon jó! Ja és még recept újságokat is beszereztem! :-)

Ez nyaralás után készült a receptet holnap,de leg később szerdán beírom! Ígérem.

Ez egy virslis pulyka tokány ´bográcsban (nálam bográcsnélkül)
 
Most pedig még itt is szeretném Rózának és Máriának megköszönni a jó kívánságokat .

Nincsenek megjegyzések: