2012-05-15

Zöldséges spárgaleves piritott csirkemellel

Zöldséges spárgaleves pirított csirkemellel    
        

Hozzávalók:
  •  500 g spárga ( tisztítva,szeletelve
  • só, bors
  • 1 csipet cukor
  • 3 répa ( tisztítva , aprítva
  • 150 g fagyasztott borsó
  • 600 g csirkemell ( csíkokra vágva
  • 1 ek olaj
  • 4 ek vaj vagy margarin
  • 4 ek liszt
  • 300 ml tej
  • 200 g tejszín
  • 3 - 4 szál turbolya  ( aprítva 

Elkészítés :

A spárgát cukros vízben elöföztem.
10 perccel a főzés befejezése előtt hozzáadtam a borsót és répát.
Ezután leszűrtem,de úgy, hogy a levét egy fazékba szűrtem, mert abból még 500 ml kell.
Ezután a csirkemellet olajon megpirítottam , sóztam borsoztam, majd amikor megpirult ´kiszedtem és félreraktam.
Ezután a vajat felforrósítottam, lisztet hozzáadtam , röviden lepirítottam. Hozzáöntöttem a zöldség levét, tejet, tejszínt. Összemelegítettem és 5 percig hagytam főni.
Ezután beleraktam a zöldségeket és a húst, összeforraltam , sóztam,borsoztam, a turbolyát hozzáadtam , és kész.

Receptforrás : Tina Koch & Back - Ideen receptújság 05/2012 - es száma

Nincsenek megjegyzések: