2012-05-14

Beszámoló

Mi is történt nálunk Schönebeckben :
Először is az én kis fiamról


végül is nem is olyan kicsi,de még is ö a ,,sorgen kindem"
Mostanra szépen eszik,és hízik, bár van még nap amikor megpróbálja ,a turkálást a kajába, de legtöbbször mégis megeszi. Az orra még szokott vérezni,csak úgy,de most már csak ha ideges vagy mérges. Továbbra is kapja a vas cseppeket . Fejfájása sincs már ezáltal olyan sürün.
Tehát most már csak javulás van.

Lassan kezd javulni az én állapotom is a nincs kedv sütéshez - főzéshez.
Közben fülgyulladásom lett, ,,füljárat gyulladásom"
Az orvos szerint azért van, mert túl száraz a fülem. Ne tudjátok meg először csak az irtó viszketés volt, aztán elkezdett fájni,de csak ha hozzá értem a fülemhez.Ma voltam az utolsó kezelésen, de felkészített,nálam ez többször is előfog fordulni.

Nagyobbik lányom ,eddig a tanulással nem tündökölt, de mióta új iskolába van ,( mert 5 - kes ugyebár) teljesen megjavult,szeret tanulni,jó jegyeket kap.
A legkisebb igazi kis örökmozgó, szószártyás kiscsaj.

Jön a jó idő hálistennek , egyre többször mehetünk ki a bungalónkhoz Plötzkybe, igaz kert nincs,de gyönyörü erdös rész. Ahol kullancs is akad amiből minden nyáron legalább 7 - 8 össze szoktam szedni. A többiek nem,de őket cserébe a szúnyogok csipkedik.
De a legjobb, hogy ott lehet nyársalni, bográcsozni és grillezni.

Találtam egy munkahelyet is végre , igaz nem nagy valami 33 óra havonta, de több mint a semmi és végre egy kis változatossá.
Csak egy dolog szomorit el , idén nem jutunk haza :-((
Sajnálom a szüleim miatt,mert ők nem tudnak ide utazni.
Hát röviden ennyi.

1 megjegyzés:

trollanyu írta...

Örülök, hogy jobban van a fiad:) Mostanában nekem sincs kedvem főzni, de nálam ez csak pár napig szokott tartani. Nekem csak a gyerekeim mennek most haza, "egyedül", vagyis hát kisérettel, mert a lányom még egyedül nem utazhat:)