2011-07-02

Bodzaszörpös -sárgabarack lekvár

Először is szeretném kijelenteni,már most,hogy ez az utolsó lekvár amit készítettem (igaz eddig csak cseresznye készült 2 üvegnyi ezelőtt ),nem azért mert nehéz vagy valami,hanem mert ezt a feladatot szeretném H.anyukájának meghagyni,mert mindig nagy szeretettel készíti és küldi el gyerkőceimnek,akik közül a legkisebb a legnagyobb rajongója .
Ez a lekvár a különlegessége miatt készült és csak ez a 2 üveg lett belőle.

                 Bodzaszörpös - sárgabarack lekvár

250 g sárgabarack (már kimagozva legyen ennyi a súlya )
10 ml bodzaszörp (én 20 ml -t tettem bele )
185 g fözésnélküli zselésitöcukor

A barackot felkockáztam,és a zselésitö cukorral és a szörppel össze turmigoltam (botmixerrel ).Üvegbe töltve hüvöshelyre raktam.De már rögtön lehet enni is.

Nincsenek megjegyzések: