2011-05-05

Spárga Sauce Hollandaise-vel

Most már ettől se tartok!És már csak a Hühnerfrikasse van a listán ami egy kihívást jelent.De H.szerint azt se fogom elrontani :-))

Spárga holland szósszal
1,5 kg spárgát megfőztem sós vízben.
A levéből raktam félre,hátha kell a szószba!

a szószhoz:
250 g vaj
3 tojássárgája
50 ml fehérbor ecet
1 hagyma ( apróra vágva)
100 ml víz
8 cayenbors (összetörve)

Vizet a borssal,hagymával,ecettel,felforraltam ,leszűrtem,és hagytam kihűlni.
A vajat felolvasztottam.
A tojást elkevertem a kihűlt folyadékkal,majd víz gőz felett elkezdtem besűríteni,amikor kezdett sürü lenni,lassan hozzá folyattam a vajat. (Közben egy kézi habverővel kevertem.)Mivel sürübb volt mint kell raktam még bele a spárga fözö levéből.Sóval és még egy kis borssal ízesítettem.

Rántott hússal tálaltam.

Nincsenek megjegyzések: