2010-12-29

Töltött káposzta

Életem első töltött káposztája! Hozzá kell fűznöm,itt savanyú káposzta van,de savanyított káposzta levél nincs.Én meg nem merek neki kezdeni a házi savanyításnak.

A kép ne tévesszen meg senkit,egy darab nem ment szét,csak kevés volt a levelem és a kedvem,ezért azt a kis adag húst amit a képen láttok csak össze gyúrtam és bele raktam a tálba!!!

Vettem egy nagy fej káposztát,felraktam vizet forrni és amikor forrt beleraktam a káposztát.A leveleket egyesével fejtettem le róla ahogy megpuhultak. A víznek mindig forrnia kell!
A töltelék és a hozzávalók mennyiségét,össze állítást Napmátka oldaláról lestem el! Köszönet érte!!!

Annyit változtattam az egészen,hogy én sütőben készítettem egy nagy kacsa sütő fazékban aminek fedele is van.

160 fokon .

Nincsenek megjegyzések: