2010-02-12

Kartoffelsuppe mit Hackfleischbällchen

Receptforrás : Dr Oetker Die besten Landfrauen Rezepte című könyv

Kartoffelsuppe mit Hackfleischbällchen

A húsgombóchoz össze kevertem 1 beáztatott zsömlét,1 felkockázott hagymával,1 csokor aprított petrezselyem zölddel,400 g darálthússal,1 tojással,sóval,borssal,reszelt Muskatnuss-szal.Kisgombócokat formáltam belőle és mindegyik golyót 10 percig főztem 750 ml húsleves alaplében.Majd félre raktam.

A leveshez :olajon megpirítottam 3 apró kockára vágott hagymát.Hozzáadtam 600 g felkockázott krumplit,1 ,, rúd " felkarikázott Poree-t, sóval,borssal,2 késhegynyi safranporral,1/2 tk majorannával,2 ek petrezselyemzölddel fűszereztem.Amikor a krumpli megpuhult hozzáöntöttem 100 ml tejszínt beleraktam a gombócokat és az egészet összemelegítettem.

Nincsenek megjegyzések: