2013-04-14

Brokkolis tepsis csirke

Ez az étel most nekem készült, mer a gyerekek nem szeretik a főzött zöldségeket , H. pedig nem rajong a rakott ételekért.
 A receptet Norbi karcsúság receptjei könyvből készítettem. Bár ott jobban és emeletesebben néz ki. Mondjuk nem tudom , annyi mennyiségből,hogy jön ki emeletesre , mert én a dupla mennyiséget vettem , és a tepsim se volt nagy mégse tudtam volna emeletesebbre készíteni. Na mindegy most jön a recept.

                     Brokkolis tepsis csirke

Megfőztem sós vízben roppanósra 600 g ( fagyasztott ) brokkolit. Tepsit kiolajoztam , és bele öntöttem a brokkolit. Erre raktam a vékonyra szeletelt füstölt csirkemellet .  Majd az egészet bevontam  tejföllel, amit előtte sóval és borssal ízesítettem.
Ès az egészet megszórtam reszelt sajttal.
200 fokon sütöttem kb 15 - 20 percet. Majd egy kicsit rá grilleztem, hogy a sajtnak színe legyen.

Nincsenek megjegyzések: