2014-02-02

Történések képekben

Sziasztok!

Először is szeretnék köszönetet mondani azoknak akik annak ellenére is látogatták kis blogomat,hogy én elhanyagoltam.:-))
Recepteket igyekszem fel rakni,ha rendeztek a dolgaim.

Először is pár étel:

Egy kis gyors kelesztés nélküli sajtos kocka

Sült galamb

Kolbászos rakott krumpli

Tejfölös - fokhagymás kenyér

felvágva

Kevert túrós

Rizses-darálthúsos rakott káposzta
 
 
Ùjj ,,szerelmem"-elfelejtett újra éledt tudásom : :-))

Ùjj ..szerelmem" amire már rég vágytam

Az új nadrágom amit én varrtam

oldalról.

Juliának kötött kör sál

Magamnak horgolt sapkám :-)))

Biancának kötött körsál

Bianca új sálja és az én  sapkám.

2 megjegyzés:

trollanyu írta...

Már hiányoltalak, de örülök, hogy minden rendben van és itt vagy újra:) Nagyon klassz dolgokat készítettél, nekem is van varrógépem, a függönyöket én varrtam a házban, de leginkább javításokra használom, nincs idő mindenre.

süthetek-fözhetek írta...

Kedves Trollanyu
Minden rendben,csak az idöm mostanában kevés.A varrógépet én több mindenre szeretném használni.De egyenlöre még nincs sok idöm.De remélem hamarosan!
Bea