2010-02-09

Citromos - mozzarellás spagetti - Zitronen - Mozzarella Spaghetti

Hát mit mondjak nem a legszebb látvány,de az íze egy kis változtatással nagyon jó.Recept a vidék íze 2009.szeptemberi számában található.Ha nem gond az én változatom jön.

Citromos - mozzarellás spagetti

1 citromot megmostam lereszeltem a héját,össze kevertem szárított - aprított bazsalikommal ,frissen őrölt borssal,sóval.
250 g mozzarellát egy centisre kellett volna vágni én sajnos félcentisre vágtam,majd az egészet (füszerkeverék mozzarella ) egy fedeles dobozba rakva óvatosan összeráztam,félre raktam.
Kifőztem egy csomag spagettit (ami ha azt nézem sok volt 2 személyre ),majd leszűrtem és elkevertem olíva olajjal. De ahogy olvastam a receptet túl száraz lett volna a tészta ezért ráöntöttem 3 dl tejszínt,még egy kis oregánót és az egészet összeforraltam.
Egy serpenyőben felforrósítottam 4 ek olíva olajat és beleraktam a mozzarellát,hogy mindkét oldalát 1-1 percig süssem.De mivel vékonyabb volt mint kellett ezért elkezdett szépen olvadni,de szerintem így érdekesebb volt.

Nincsenek megjegyzések: