2010-02-20

Tejszines brokkolifözelék

Ezt a receptet a Fakanál Recepttár 200/1 számában találtam. El kell áruljam amikor először készítettem brokkolis ételt,rögtön szét is turmixoltam,mert nagyobbik lányom megjegyezte,hogy :Anya ezt a többiek ezt nem fogják megenni!Erre mi történt?Mindenki a brokkoli rózsákat kereste! :-) Azóta is nagy kedvenc a brokkoli.

Tejszínes Brokkolifözelék

Bár itt 1 liter zöldséglevest ír én 1,5 l zöldséglevesben felraktam 80 dkg fagyasztott brokkolit főni.Amikor félpuha volt a brokkoli vajból és lisztből rántást készítettem.Lassan belekevertem a brokkolis lébe,ezután beleöntöttem (ismét lassan) 200 ml tejszínt.Szórtam még bele aprított petrezselyemzöldel,borsssal,és egy kis fokhagyma sóval.Majd amikor felforrt lehúztam a tüzhelyröl.
Azt írja a recept pirított csirke mellel kínáljuk.Nálunk csak magába volt de igy is gyorsan elfogyott.
Originál adag : 1 l zöldségleves,80 dkg brokkoli,6 dkg vaj,2 púpozott ek.liszt,1 csokor petrezselyem,1,5 dl tejszín,őrölt bors,só

Nincsenek megjegyzések: