2012-07-09

Gombás lencse

Receptforrás : Bográcsosételek című könyv

Elvileg kakassal kellett volna csinálni , de sertéshússal is finom volt. :-)
Ne haragudjatok , hogy nincs mennyiség ,de én sac per kb - ra adagoltam , hogy 2 napra elegendő legyen.

Gombás Lencse

Hozzávalók :
lencse ( beáztatva , leszűrve )
sertéshús ( felkockázva )
vöröshagyma ( tisztítva , aprítva )
zöldpaprika ( karikázva )
paradicsom ( szeletelve )
fokhagyma ( tisztítva , aprítva )
gomba ( tisztítva , szeletelve )
vörösbor
csipöspaprika ( ezt én a saját tányérba adtam csak a gyerekek miatt )
só , bors , köménymag


Elkészítés:
A zsírt felforrósítottam , hozzáadtam a fokhagymát és hagymát , és átpirítottam.
Hozzáadtam a húst , a paprikát és a paradicsomot.Sóztam , borsoztam , köményt adtam hozzá.
kb 10 percet a saját levébe pároltam , majd öntöttem hozzá a vörösborból.
Lassú tűzön az elpárolgott folyadékot vízzel pótolva fél puhára főztem
Ezután hozzá adtam a lencsét és a gombát , majd még bort öntve hozzá készre főztem.

Nincsenek megjegyzések: