2010-05-08

Tejfölös csülök

Először Csülök Pékné módra gondoltam,de aztán ez lett belőle.Nem nagyszám,de finom.

A sima csülköt megfőztem füstölthús kockával ízesített vízben.
Krumplit pucoltam,és kis kockákra vágtam.
A csülökről miután kihűlt levágtam a húst és feldaraboltam.
A kacsasütö tepsimbe öntöttem egy kis olajat erre a krumpli amit sóztam,borsoztam.(bár grillfüszer keverék jobb lett volna rá.) Erre rápakoltam a csülök hús darabokat.Majd a tejföllel meglocsoltam az egészet.
A tepsit lefedve először 45 percet pároltam 200 foknál,majd levettem a tepsi tetejét és addig hagytam bent amíg a tepsibe keletkezett lé fele elpárolgott és a teteje enyhén piros lett.


Mint írtam grillfüszerkeverék jobb lett volna,de mégjobb lett volna ha a krumplit is elöfözöm akkor csak a fele vagy negyede időt igényelte volna a sütés .Nem arról van szó így is finom volt csak sokáig tartott a sütés.

Nincsenek megjegyzések: