2009-09-12

Kukoricával rakott sajtos hús szeletek

Ez a recept a Heves megyei Hírlapban jelent meg a neve igazából Kukoricával rakott sajtos csirke mell szeletek.És Szászi Ágnes küldte be.Nálam csak hús szeletek,mert nem volt szép csirke mell és a recepten is változtattam,mert a gyerkőcök nem szeretik a hagyma és a paprika darabokat a kajában.A fotó sajnos túl sötét :-(

Kukoricával rakott sajtos hús szeletek

Hozzávalók:
4 csirke mell filé (nálam szeletelt disznóhús )
4 mokkáskanál mustár
4 dl olíva olaj
1 doboz konzerv kukorica
1 db lila hagyma (nálam kimaradt)
1 db piros kaliforniai paprika (ezt is kihagytam)
1 csokor bazsalikom (ezt a fagyasztós változattal pótoltam)
18 dkg füstölt sajt (az enyémben kis sonka kockák is voltak)
só,bors
Elkészítés:
A csirke mell filét felszeleteljük és kiklopfoljuk (ugyan így csináltam a disznó hússal).Sóval,borssal fűszerezzük és a mustárral bekenjük.Forró olajon mindkét oldalukat fehéredésig sütjük.Ezután egy tűzálló tálba sorakoztatjuk.Elkészítjük a sajtos kukorica ragut.
A kukoricát jól lecsepegtetjük és tálba rakjuk.Hozzáadjuk az apróra vágott lila hagymát (én kihagytam),a paprikát (ez is kimaradt)az aprított bazsalikomot és a kis kockára darabolt füstölt sajtot.Az egészet jól összekeverjük és a hús szeletekre halmozzuk.180 fokon sütjük először fólia alatt majd anélkül.

Nincsenek megjegyzések: