2009-06-17

Apfelmuswürfel

Ennek a sütinek a receptje az új Raffinierte Köstlichkeiten aus aller Welt :Gebäck c. könyvemből van. Gyors süti és annak ellenére , hogy este nem fóliáztam le még ma is puha.Bár finom íze van A gyerekek meg kóstolták,de 1 - nél több nem jött be : -anya ez nem lekváros és nem keksz megjegyzéssel.


Alma pürés kocka
150 g puha vaja
200 g barna cukor
3 tojás
300 g liszt
1 csip.só
1 1/2 teásk. Nátron
1 tk őrölt fahéj
1 kés hegynyi. őrölt szegfűszeg
1 kés hegynyi. őrölt kardamon (én ezt kihagytam)
80 g mazsola (helyette 100 g apróra vágott mandula )
200 g alma püré
porcukor ( szórni )
A vajat elkevertem a cukorral,hozzáadtam egyesével a tojásokat.Bele raktam az átszitált lisztet,sót,nátront (Nátron ),fahéjat,szegfűszeget,mandulát,apfelmusst.
Egy tepsit ( 35 X 25 ) kivajaztam,liszteztem és bele öntöttem a masszát.
Majd én még a tetejére raktam apróra vágott fehér csokit (olyat amit torta bevonásra használnak ),bár inkább a tésztába kellett volna keverni.
180 fokos sütőbe raktam 25 30 percet ír,de nálam 20 perc elég volt.
Amikor kihűlt felkockáztam,por cukorral leszórtam.

Nincsenek megjegyzések: