2011-02-03

Vacsora = Asia -Glasnudel -Salat

Ez a recept a lejjebb említett Kuchen diät című könyvből van.
Asia - Glasnudel - Salat ( 2 személyre )
75 g Glasnudel
250 g csirkemell
1 ek szója szósz
1 piros csili
2 cikk fokhagyma
3 répa
500 g póré hagyma
3 tk olaj
1/2 tk őrölt gyömbér
2 ek limettenlé
A tésztát sós vízben megfőzni,majd lehűteni és ollóval elvagdosni.
A csirkemellet felkockázni és a szója szósszal elkeverni.
Hagymát tisztítani,vékonyra karikázni.
Répát pucolni,vékonyra karikázni.
Fokhagymát pucolni,felkockázni.
Csilit megszabadítottam a magoktól és felkarikáztam.
Ezután a húst sóztam - borsoztam olajon megpirítottam,amikor kész volt kiszedtem és a vissza maradt zsiradékra raktam a hagymát,répát,csilit fokhagymát egy kicsit pirítottam,majd fedő alatt pároltam.
Amikor kész volt össze kevertem a hússal,tésztával,limetten lével,gyömbérrel.

Nincsenek megjegyzések: