2009-05-11

Narancs mázas torta

Ez egy megláttam,felírtam,megsütöttem sütemény :-) Szombaton 17 :30 körül volt a TV Paprikán Rachel Allen Idesüss cimü műsora és ez készült legelőször. Műsor végén ki a konyhába hozzávalókat össze kevertem és már sült is.

Narancs mázas torta

100 g vajat felkell olvasztani,majd hűlni hagyni.
Amíg hűl a vaj 2 tojást el kell keverni 1 narancs reszelt héjával ( de nekem narancsom az nem volt ezért a boltban kapható reszelt narancs héj került bele ),100 g porcukorral és 100 g kristálycukorral.Ezt az egészet 5 percig keverjük. 5 perc után hozzá jön a vaj,125 g liszt és 1 tk sütőpor. Az egészet egy 20 centi átméröjü torta formába kell önteni.( kivajaztam,liszteztem és az enyém laposabb,mert csak 26- os átméröjü a formám ) 180 foknál kb 25 - 30 percet kell sütni.
Máz :100 g kristály cukorhoz annyi narancs levet kell keverni amennyitől enyhén folyós lesz , majd ezzel szépen bemintázni a tortát. Nahát én itt másítottam 100 g porcukorhoz 2 üvegcse narancs aromát adtam plusz annyi vizet amennyitől kicsit folyós lett és ezzel én az egész tortát bevontam.




Nincsenek megjegyzések: