2008-11-20

Káposztás Làngos

Káposztás lángos


Lángos hmmmmm!
Nagyon szeretem a lángost,bár én nem igazán szoktam sütni,mert a család többi tagja nem szereti.(De azért néha meg eszik!)
Eszembe jutott,hogy barátnömtöl kaptam Planétás kártyákat,igaz csak azért,hogy beszkenneljem ami tetszik.Bár szívesen elfogadtam volna,úgy is,mert sokkal jobban szeretem az ilyeneket ha bármikor elő vehetem nézegetni anélkül ,hogy a gép elé kell ülnöm.De így is nagyon örülök nekik.
A lényeg ezen kártyák egyikén káposztás lángos recept volt.Amit még jobban szeretek mint a sima lángost.Megnézve kiderült,hogy ez inkább egy káposztával töltött lángos cipó.Sebaj megoldjuk.
Káposztás lángos
Hozzávalók:(4 db-hoz)
Tészta: 250 g liszt,1,5 dkg élesztő,1dl tej (+100 dl),1 csipet cukor,só,
Töltelék 400 g káposzta,3 ek olaj,2 kk cukor,1 mokkáskanálnyi só,4 dl olaj,1 kés hegynyi bors
Elkészítés:A tészta hozzávalóit beraktam a kenyérsütö gépbe tészta programra.Igen ám csak nem akart össze állni így belelöttyintettem még 100 ml tejet(aztán olvastam csak el hogy langyos víz kellet volna,sebaj)Amíg a gép a tésztával foglalkozott én a káposztát pirítottam meg,majd amikor csipogott a gépecském,hogy most rakhatok még a tésztához valamit,beleraktam a pirított káposztának a felét (ha esetleg valaki meg csinálja rakhat többet is kevesebbet is attól függ mennyire akarja káposztásan).Majd hagytam,hogy a gép gyúrjon - kelesszen.Amikor kész volt bö forró olajban kisütöttem.
5 db lett belőle,gyerkőceim is meg kóstolták,de csak egy-egy felet.Pedig finom volt,főleg tejfölös-fokhagymás-reszelt sajtosan.De hát mindenki más szeret,például nagyobbik lányom a tojás levest amit viszont én nem ennék meg.

Nincsenek megjegyzések: